Klacht melden of compliment geven?

Als huurder mag je van ons een goede service verwachten. Maar hoe goed wij ons best ook doen, er gaat wel eens wat fout. Wij leren graag van onze fouten. Ben je ontevreden over iets of heb je een klacht? Laat het ons altijd weten. 

  1. Neem contact op
    Neem in eerste instantie contact met ons op. Wij zullen ons best doen om samen tot een oplossing te komen. 
  2. Officiële klacht indienen
    Ben je niet tevreden over de manier waarop wij iets willen oplossen of opgelost hebben, dan kun je een officële klacht bij ons indienen. In de WSN klachtenregeling lees je hoe je dit doet. 
  3. Onafhankelijke instanties
    Ben je na het afhandelen van de officiële klacht nog steeds niet tevreden, dan kun je terecht bij de volgende onafhankelijke instanties: Huurcommissie en Geschillencommissie Valleigebied

Heb je een compliment? Laat het dan ook weten. Neem contact met ons op.

Veel gevraagd over Klacht melden of compliment geven?

Ik heb een klacht ingediend bij de Geschillencommissie Woningcorporaties Valleigebied. Hoe gaat het nu verder?

Op www.gcvalleigebied.nl kun je de procedure vinden voor het indienen en afhandelen van een klacht door de geschillencommissie.

Wat zijn de contactgegevens van de Geschillencommissie Woningcorporaties Valleigebied?

Op www.gcvalleigebied.nl vind je de contactgegevens.

Ik ben niet tevreden met de oplossing die jullie mij bieden. Wat kan ik doen?

Als je niet tevreden bent met de manier waarop je officiële klacht door WSN is afgehandeld. Of met de voorgestelde oplossing. Dan kun je terecht bij de Geschillencommissie Woningcorporaties Valleigebied. 

Op www.gcvalleigebied.nl vind je de contactgegevens.

Welke klachten neemt WSN niet in behandeling?

Klachten over de woonruimteverdeling van Woningnet Eemvallei worden behandeld door de klachtencommissie van Woningnet zelf en niet door WSN.

Waarom heeft Woningstichting Nijkerk een klachtenregeling?

Een tevreden klant is ons belangrijkste doel. Daar richten wij onze dienstverlening op in en daar werken onze medewerkers elke dag hard aan. Maar waar gewerkt wordt, worden fouten gemaakt. Zo kan het voorkomen dat je teleurgesteld bent in de kwaliteit van onze dienstverlening. Of misschien ben je ontevreden over de wijze waarop je bent behandeld of over de manier waarop een reparatieverzoek is uitgevoerd. Fouten zijn er om te herstellen en niet in de laatste plaats om ervan te leren. Wij willen het daarom graag direct weten als je niet tevreden bent. Samen kunnen we dan proberen tot een goede oplossing te komen.

Niet tevreden? Vertel het ons!
In onze klachtenregeling lees je hoe je dit aanpakt.

Ik heb een klacht over jullie dienstverlening. Waar kan ik terecht?

Niet tevreden? Vertel het ons!
In onze klachtenregeling lees je hoe je dit aanpakt.