Planmatig onderhoud

WSN staat voor goed onderhouden woningen. We voeren regelmatig diverse onderhoudswerkzaamheden uit, zodat je fijn woont bij ons. Ieder jaar maken we een lijst met welke woningen toe zijn aan bijvoorbeeld een nieuwe CV-ketel, dakbedekking of schilderwerk. Deze werkzaamheden doen we altijd bij meerdere woningen tegelijk, meestal per straat of woonblok. Dit onderhoud leggen we vast in een planning.

In de actuele onderhoudsplanning vind je een overzicht van de geplande werkzaamheden.

Is jouw woning aan de beurt? Dan ontvang je ruim voordat de werkzaamheden beginnen informatie van ons. Zo weet je wat je van ons mag verwachten en wat we van jou vragen als we in je woning bezig zijn. 

Veel gevraagd over Planmatig onderhoud

Waar wordt dit jaar onderhoud aan de woningen uitgevoerd?

Algemeen

Bekijk hier onze onderhoudsplanning. 

Binnenkort wordt de buitenkant van mijn huis geschilderd. Maar ik ga op vakantie. Wat kan ik doen?

Algemeen

Je kunt contact opnemen met het schildersbedrijf, zij maken de afspraken. De gegevens van het schildersbedrijf staan in de brief die je van ons ontvangen hebt. 

Er is iemand bij mij aan de deur (geweest). Hoe weet ik dat deze persoon namens jullie komt?

Algemeen

Als er onderzoek of werkzaamheden in de wijk of woning gedaan worden, ontvang je altijd een brief van WSN. Medewerkers van WSN en van bedrijven die voor ons werken, kunnen zich altijd legitimeren. Vraag gerust om die legitimatie en/of de brief. Vertrouw je het niet? Neem hiervoor contact met ons op.

Er wordt binnenkort (planmatig) onderhoud aan mijn woning gedaan. Hoe gaat dat in zijn werk?

Algemeen

  1. Aannemers gaan de wijk in om de woningen te bekijken en een prijs voor het werk te kunnen maken. 
  2. Hierna kiest WSN de aannemer die het werk gaat uitvoeren.
  3. Als dat bekend is, krijg je een brief van WSN. Daarin staat wat er gaat gebeuren en bij wie je terecht kunt met vragen.
  4. De aannemer informeert je wanneer ze bij jou aan het werk gaan. 

Ik heb na planmatig onderhoud problemen gekregen. Wat kan ik doen?

Algemeen

Neem hiervoor contact met ons op. En dan kun je vragen naar de projectleider. Zijn of haar naam staat in de brief die je, voordat het onderhoud begon, van ons hebt gekregen. 

Mijn woning is geschilderd. Hierdoor zijn de ramen erg vies geworden. Wat nu?

Algemeen

De ramen mogen helaas de eerste 8 weken niet gewassen worden. De verf heeft deze tijd nodig om goed uit te harden.

Wanneer wordt mijn cv-ketel vervangen?

Algemeen

Wij vervangen een cv-ketel na ongeveer 20 jaar. Alleen als de technische staat erg slecht is, vervangen we het eerder.

Kan mijn keuken, badkamer of toilet worden vervangen?

Algemeen

Alleen als de technische staat erg slecht is, vervangen we een toilet, badkamer of keuken. Denk je dat dit zo is? Neem dan contact met ons op. Dan komt er iemand langs om dit te beoordelen. Keukens vervangen wij na ongeveer 20 jaar, badkamers en toiletten na ongeveer 35 jaar.