Mijn WSN account

Veel gevraagd over Mijn WSN account

Waarom kreeg ik een mail dat mijn gebruikersnaam is gewijzigd?

Uw gebruikersnaam voor wsn.nl is gelijk aan uw e-mailadres. Als u een nieuw e-mailadres voor uw huishouden doorgeeft, verandert daarmee ook uw gebruikersnaam. Het mailtje daarover wordt in de nacht automatisch verzonden.

Mijn activeringscode werkt niet.

De activeringscode kan verlopen zijn, dan kunt u een nieuwe aanvragen. .

Uw activeringscode kan ook geblokkeerd zijn als één van deze situaties voor u geldt:

  • U valt onder bewindvoering
  • U heeft een zakelijk huurcontract
  • U heeft een huurcontract met Veluwepoort Holding BV

Mijn inlogaccount is uitgeschakeld. Kan het weer worden ingeschakeld?

In de volgende situaties wordt een inlogaccount uitgeschakeld:

  • U valt onder bewindvoering.
  • U heeft een zakelijk huurcontract.
  • U heeft een huurcontract met Veluwepoort Holding BV.

Is dit allemaal niet van toepassing? Neem contact met ons op.

Hoe kan ik een Mijn WSN account aanmaken?

Om een Mijn WSN account aan te maken heb je een activatiecode nodig.

Eén account per huishouden
Per huishouden kan er maar één Mijn WSN account worden aangemaakt.  

Soms geen inlogaccount mogelijk
De volgende huurders krijgen geen toegang tot Mijn WSN:

  • huurders onder bewindvoering;
  • huurders met een zakelijk huurcontract;
  • huurders met een huurcontract bij Veluwepoort Holding BV.