Mijn WSN

Door in te loggen op Mijn WSN kun je:

  • je persoonlijke gegevens inzien en aanpassen
  • de gegevens van je woning bekijken
  • een reparatieafspraak inplannen
  • je post digitaal bekijken (Digipost)
  • je huur opzeggen
  • je huur betalen met iDEAL
  • je betaalwijze aanpassen naar automatisch incasso
  • een betalingsregeling aanvragen
  • je bankrekeningnummer wijzigen
  • toestemming vragen om te klussen aan je woning

Ga je voor het eerst inloggen op Mijn WSN? 

  1. Vraag eerst een activatiecode aan. Ga naar Vraag een activatiecode aan.
  2. Activatiecode ontvangen? Ga naar Activeer je account

Veel gevraagd over Mijn WSN

Hoe meld ik mij aan voor Mijn WSN?

Algemeen

Je wilt voor de eerste keer inloggen op het huurdersportaal van WSN. 

  1. Vraag eerst een activatiecode aan. Ga naar Vraag een activatiecode aan.
  2. Activatiecode ontvangen? Ga naar Activeer je account

    Eén account per huishouden
    Per huishouden kun je één inlog aanvragen. Bij het aanmaken van het account kies je welk e-mailadres je wilt gebruiken voor jouw huishouden.

    Soms geen inlogaccount mogelijk
    De volgende huurders kunnen helaas geen inlogaccount voor Mijn WSN krijgen. 

    • als je onder bewindvoering valt;
    • een zakelijk huurcontract hebt; 
    • een huurcontract met Veluwepoort Holding BV hebt. 

    Mijn activatiecode werkt niet. Wat kan ik doen?

    Algemeen

    De activatiecode kan verlopen zijn, je kunt een nieuwe aanvragen. Vraag een activatiecode aan.

    Jouw activatiecode kan ook geblokkeerd zijn als één van deze situaties voor jou geldt:

    • Je valt onder bewindvoering.
    • Je hebt een zakelijk huurcontract.
    • Je hebt een huurcontract met Veluwepoort Holding BV. 

    Ik wil mijn e-mailadres of wachtwoord wijzigen. Hoe doe ik dat?

    Algemeen

    Jouw e-mailadres of wachtwoord voor Mijn WSN kun je wijzigen in 'Mijn Accountinstellingen' als je bent ingelogd. Bij het wijzigen van je e-mailadres, wordt er een bevestigingsmail verstuurd naar het nieuw opgegeven e-mailadres. Pas nadat je jouw nieuwe e-mailadres hebt bevestigd, kun je met je nieuwe e-mailadres inloggen.

    Ik kan niet inlogen op Mijn WSN. Hoe kan dat?

    Algemeen

    Soms lukt het niet om in te loggen op Mijn WSN. Controleer altijd goed of er geen spaties voor of achter je e-mailadres of wachtwoord staan. 

    Heb je al een account en lukte het eerder wel om in te loggen? Dan kan het met een technische fout te maken hebben. Wij zoeken graag voor je uit waarom je niet kunt inloggen. Neem contact met ons op.

    Ben je een zakelijke huurder? Of heb je een bewindvoerder die je zaken regelt? Dan kun je niet inloggen op Mijn WSN. 

    Ik ben mijn wachtwoord vergeten voor Mijn WSN. Hoe vraag ik een nieuw wachtwoord aan?

    Algemeen

    Ga naar Mijn WSN. In het inlogscherm klik je onderaan op 'Wachtwoord vergeten'. Je ontvangt een e-mail met een nieuw wachtwoord. Je kunt met jouw e-mailadres en het nieuwe wachtwoord inloggen. Na het inloggen kun je zelf een ander wachtwoord zelf kiezen.

    Let op: het wachtwoord moet uit minimaal 6 tekens bestaan. Met tenminste 1 getal, 1 hoofdletter en 1 kleine letter.

    Mijn gegevens op Mijn WSN kloppen niet. Wat kan ik doen?

    Algemeen

    Je naam, e-mailadres, telefoonnummer, postadres, geboortedatum en bankrekening kun je zelf wijzigen als je inlogt op Mijn WSN.

    Mijn WSN account is uitgeschakeld. Kan het weer worden ingeschakeld?

    Algemeen

    In de volgende situaties wordt een inlogaccount uitgeschakeld:

    • Je valt onder bewindvoering.
    • Je hebt een zakelijk huurcontract.
    • Je hebt een huurcontract met Veluwepoort Holding BV.

    Is dit allemaal niet van toepassing? Neem contact met ons op.

    Waarom kreeg ik een e-mail dat mijn gebruikersnaam is gewijzigd?

    Algemeen

    Je e-mailadres is je gebruikersnaam voor Mijn WSN. Als je een nieuw e-mailadres voor jouw huishouden doorgeeft, verandert daarmee ook je gebruikersnaam.