4. Samen dichtbij en betrokken

Onze droom:
"Zowel digitaal als fysiek staan we dicht bij onze huurders. Huurders ervaren het contact met ons als positief, weten waar ze aan toe zijn en voelen zich geholpen en gehoord. Er is een soepel samenspel met partners als wij een vraag zelf niet kunnen oplossen
.”

Onze ambities: 

  • We handhaven onze klantbeloftes “Altijd Dichtbij” en “We helpen je totdat jij je geholpen voelt”.
  • Het aantal huurders dat zelf zaken digitaal regelt, neemt substantieel toe, huurders die extra aandacht nodig hebben, benaderen we “op maat”.
  • We blijven ons sensitief vermogen inzetten en ontwikkelen.
  • We hebben onze dienstverlening geschakeld aan die van onze partners.
  • We zetten meer in op beeldcommunicatie, mede i.v.m. laaggeletterdheid.
  • We scoren gemiddeld een 8,0 op klanttevredenheid.

Meer over Samen dichtbij en betrokken

Meer uit ons koersplan